Wat pit of een frisse blik nodig?
Wat pit of een frisse blik nodig met de presentatie van je bedrijf?
Ooit een hele peper gegeten? Nou ik niet… Voeg je een beetje peper toe aan een gerecht, kan het wel die pit krijgen die zorgt voor een prachtige smaaksensatie. En dat is wat je wilt, want daar wordt over gepraat. Over hoe lekker en bijzonder het gerecht was, dat het er mooi uit zag, de sfeer fijn was, etc. Het is de combinatie van verschillende elementen, die zorgen voor een beleving die blijft hangen.
Dat geldt ook voor de presentatie van jouw bedrijf! Je wilt natuurlijk dat je blijft ‘hangen’, dat jouw ideale klant je gaat herkennen. Daardoor de stap zet om kennis te maken met jouw bedrijf en ‘proeft’ van wat jij kan betekenen.
Hoe staat het eigenlijk met jouw presentatie? Ben jij regelmatig ‘in the picture’ met je merk? Ben je nog blij met de manier waarop jij jezelf presenteert? Neem eens de tijd om daar naar te kijken. Is de presentatie van je bedrijf zoals je wilt, past het nog bij je en wat vind je van de mix? Is die spannend genoeg?
Misschien is je smaak veranderd? Wil je wat meer pit of kun je een frisse blik gebruiken? Over smaak valt te twisten. Maar het is wel belangrijk dat jouw presentatie bij je bedrijf past. Dat je herkenbaar bent, laat zien wie jij bent en wat jij voor jouw klant betekent. Want je wilt dat jouw ideale klant uiteindelijk komt ‘proeven’.
Denk je nu ‘hé, dat smaakt naar meer!’… Check mijn programma 'Bamm, laat je zien' voor wat pit, een creatieve invalshoek of een frisse blik.
Oh ja, ik beet natuurlijk niet echt in die peper...