Herkenbaar & Zichtbaar
Wanneer je begint met je bedrijf wil je dat herkenbaar en zichtbaar in de markt zetten. Je besteedt de nodige tijd aan je website en andere middelen en omschrijft je producten en diensten. Trots ben je als alles staat, stiekem ging er veel tijd in zitten. Aan de gang! Met klanten ben je steeds drukker. En net als je bedrijf, groei je ook als ondernemer. Na een tijd realiseer je jezelf dat er best veel is veranderd. Er zijn wat diensten en producten uitgebreid, andere bied je niet meer aan. Klanten heb je genoeg, alleen van je ideale klant heb je er een paar. Hmmm, dat zie je graag anders. Vanuit je passie groeien en ontwikkelen met je merk en bedrijf. Ja, dat is wat je wilt!
Hoe, wanneer en wat vertel je dan, wat ga je laten zien? Je wilt dolgraag stappen zetten, die ideale klanten aantrekken en de stroom aan klanten vooral niet stoppen! Alleen je hebt geen idee hoe en waar te beginnen.
Frisse blik
Tijd om alles onder de loep te nemen. Waar sta je nu, waar wil je naar toe? Wat is je passie en waar geloof je in? Met een 'andere bril op' van buiten naar je merk en bedrijf kijken, is niet iets dat je ‘even’ doet. Als MerkStylist help ik je daarbij. Vanuit de klant kijk ik naar je merk en bedrijf. Wat zien en ervaren zij online en offline, wat is het beeld dat zij vormen? Klopt dat beeld met wie jij bent en wilt zijn, met jouw verhaal? Dat vervolgens vernieuwd en fris op de kaart zetten is ook geen kwestie van een half uurtje werk. Samen gaan we aan de slag, stap voor stap.
We beginnen bij het begin, jouw verhaal...
The power of a story
Kijk eens om je heen, tot welke ondernemers en bedrijven voel jij je aangetrokken? Voor wat voor bedrijven kies jij en waarom? Juist, ze raken jou! Met de manier waarop ze ondernemen, hun waarden, met hun verhaal en met hun aanbod. Je voelt je tot hen aangetrokken. Dat is gaaf! Dat wil jij toch ook?
Met jouw persoonlijke verhaal word je echt herkenbaar, daar geloof ik in! Daarmee trek je ook je ‘ideale klant’ aan. Samen verzamelen we alle ingrediënten voor jouw verhaal en brengen we dit in beeld. Vertel me alles: Wie je bent, wat je wil betekenen, waar je in gelooft en vooral waarom je bent gaan ondernemen. Vanzelfsprekend komen jouw ambities en doelen ter sprake, je ideale klant, wat je aanbiedt en op welke manier.

Knaagt dit aan je
- Je hebt aardig wat klanten, maar ziet liever andere klanten komen
- Je schrijft en vertelt over wat je aanbiedt
- Je bent vooral bezig met verkopen
- Je draait al even op de automatische piloot en je merkt dat het begint te wringen
- Je aanbod past niet helemaal meer bij wat je eigenlijk wilt doen
En wil jij
- Je ideale klant raken en aantrekken zonder verkooptrucjes
- Je verhaal vertellen, waarom je onderneemt
- Vanuit je passie ondernemen en dat aanbieden
- Zelf de piloot zijn en een volgende stap in je onderneming zetten
- Je onderneming herkenbaar op de kaart zetten

Dit is wat ik wil
Ondernemen vanuit passie, dit delen en daarmee de aandacht van mijn ideale klant trekken. Hoe? We beginnen met het waarom het startpunt van jouw verhaal. De MerkStylist helpt je daarbij! Dit is wat je kunt verwachten:
Een frisse blik met pit
Een sparringpartner die met aandacht luistert
Presentatie en communicatiespecialist
met hands-on advies
Doelgericht, stap voor stap
Meer weten? Spar met de MerkStylist over jouw bedrijf, je dromen en doelen. Het is de eerste stap naar het vertellen van jouw verhaal. Daar ben ik heel benieuwd naar!